söndag 3 juli 2016

Hyllvärmare

I Juni har jag läst hyllvärmare som en del av temaläsningen. Eftersom jag började min ledighet redan den 14:e så har det blivit fler böcker än i något annat tema. Jag föredrar att läsa på läsplatta. Hyllvärmare för mig är därför de böcker som legat i läsplattan ett tag utan att bli lästa. För mig kan hyllvärmare också innebära de böcker som står på min "att läsa - lista. "
Jag har läst följande hyllvärmare i Juni:

Pojken som slutade gråta av Ninni Schulman
Överlevarna av Wendy Holden
Eldvittnet av Lars Kepler
Sandmannen av  Lars Kepler
Moln över Arcadia av Jojo Moyes
När jag inte hade nåt av Ison Glasgow och Emil Arvidson
Stalker av Lars Kepler
Aprlhäxan av Majgull Axelsson 
Mamma, pappa, barn av Carin Gerhardsen
Vyssan lull av Carin Gerhardsen
Livet motorcyklar och andra omöjliga projekt av Katarina Bivald



I juli är temat historiska böcker. Finns det någon som har tips på historiska böcker?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar