måndag 6 juni 2016

Pojken som slutade gråta


En pyroman härjar i Hagfors. Tre skilda mordbränder äger rum och polisen har svårt att hitta sambandet mellan offren. Invånarna i Hagfors blir omskakade och hemligheter kommer upp till ytan. Pojken som slutade gråta är en lättläst pusseldeckare skriven av Ninni Schulman. Jag hade svårt att komma in i den. Jag tror säkert att om man gillar deckare i lite lugnare tempo där man som läsare får klura på de pusselbitar som ges så kan den vara bra. Den finns hos BokusAdlibris och CDON

2 kommentarer:

  1. Jag gillade hennes första bok, men den här boken är sådär tyvärr.
    Så här skrev jag om den boken. Ha det gott
    http://millashalsoblogg.blogspot.se/2013/11/boktips.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja såhär i efterhand borde jag kanske läst den första innan :-)

      Radera