fredag 5 februari 2016

Tisdagsklubben

Det här var en mysig bok om att allt kan förändras över en natt och att det aldrig är försent att förverkliga sina drömmar. Anna Fredriksson skriver om Karin vars man får en stroke. Hon får en ögonöppnare och bestämmer sig för att pröva något nytt. Hon anmäler sig till en matlagningskurs med inriktning att laga asiatisk mat. Där träffar hon Monica som lever lite utanför ramarna. Något som ytterligare blir en knuff i riktningen att våga prova nya saker. Jag, Milla och Boktokig diskuterade boken under gårdagskvällens bokchatt.


Jag har tidigare inte läst något av Anna Fredriksson. Den här boken finns på Bokus och Adlibris

2 kommentarer:

  1. Jag har läst den, men kunde tyvärr inte vara med i chatten pga jobb. Jag tyckte om den. Kommer att skriva om den på bloggen inom kort. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ser jag fram emot att läsa ditt inlägg!

      Radera