måndag 29 februari 2016

Kärlek, relationer och feelgood

Nu har den andra månaden i temaläsningen nått sitt slut. Temat var kärlek, relationer och feelgood och den här månaden har jag enbart läst under det temat. Jag har upptäckt en ny författare som jag gillar, nämligen Lucy Dillon. Som vanligt när jag upptäcker något nytt jag gillar så grottar jag in mig i det. Nästa månads tema är kvinnliga författare. Det gör mig mer sugen på att fortsätta att läsa de böcker jag ännu inte läst av Dillon.

De böcker som jag läste under temat var:

Tisdagsklubben av Anna Fredriksson
Det är inte jag, det är du av Mhairi McFarlane
Hundra omistliga ting av Lucy Dillon
Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon
Hundar, hus och hjärtats längtan av Lucy Dillon

Andra böcker under temat jag vill tipsa om är:

Fågelburen av Lisa Jewell
Det är något som inte stämmer av Martina Haag
You had me at hallo av Mhairi McFarlane
Från och med du av Mhairi McFarlane
Livet efter dig av Jojo Moyes
Arvet efter dig av Jojo Moyes
Etthundra mil av Jojo Moyes




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar