lördag 27 februari 2016

Hundar, hus och hjärtats längtan

Juliet har nyligen förlorat sin man som plötsligt har gått bort i en hjärtattack. Livet stannar upp och hon isolerar sig från omvärlden. Boken är berättelsen om hennes kamp att komma tillbaka och att kunna fortsätta leva. 

Precis som de tidigare böcker jag läst av Lucy Dillon innehåller den här boken vissa ingredienser. Någon har dött och det är en kamp att leva vidare. Ett hus måste renoveras och vi får lära känna ett visst antal hundar. Hon skriver mysiga böcker om hur livet snabbt kan vända. 


Jag kan varmt rekommendera hennes böcker då jag tidigare läst Hundra omistliga ting och Ensamma hjärtan och hemlösa hundar. Den här boken finns hos Bokus och Adlibris

2 kommentarer:

  1. Tycker mycket om hennes böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har precis upptäckt henne och har gillat det jag läst än så länge!

      Radera